Polanów: Ogłoszenie o naborze wniosków na usunięcie wyrobów zawierających azbest w 2021 roku

Urząd Miejski w Polanowie informuje mieszkańców Gminy Polanów, że w związku z możliwością pozyskania środków finansowych na demontaż, transport i utylizację wyrobów azbestowych, przyjmowane są wnioski osób zainteresowanych przystąpieniem do programu.

 

 

Dofinansowanie obejmować będzie transport i utylizację wyrobów zawierających azbest złożonych na terenie nieruchomości lub demontaż azbestowego pokrycia dachowego oraz jego transport i utylizację. Dofinansowanie nie obejmuje dopłaty do nowego pokrycia dachowego.

Termin składania wniosków: 26 lutego 2021 r.

Miejsce składania wniosków:

  • w wersji papierowej: Urząd Miejski w Polanowie, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów (skrzynka podawcza);
  • w wersji elektronicznej: um@polanow.eu.

W przypadku ubiegania się o dofinansowanie w zakresie demontażu pokrycia dachowego, do wniosku należy załączyć zaświadczenie ze Starostwa Powiatowego w Koszalinie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec prac związanych z wymianą pokrycia dachowego.

We wniosku należy dokładnie oszacować ilość posiadanych wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia w 2021 r. W celu uniknięcia błędów

  • w oszacowaniu tych wyrobów należy przyjąć, że 1m2 najczęściej używanej
  • w budownictwie płyty falistej azbestowo-cementowej (eternit) waży ok. 18 kg.

Płyty płaskie należy oszacować z zastosowaniem przelicznika wagowego: 1m2 – ok. 12 kg.

W związku z faktem, iż Gmina Polanów zamierza ubiegać się o pozyskanie środków z WFOŚiGW w Szczecinie na realizację tego przedsięwzięcia, niezbędne jest wcześniejsze określenie listy wnioskodawców, ilości wyrobów azbestowych oraz szacunkowych kosztów realizacji zadania.

Wszelkich dodatkowych informacji można uzyskać pod nr tel. 94 34 80 783.

 

 

Źródło.: Gmina Polanów


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *