Prezydent Koszalina ogłasza konkurs na projekt kartki świątecznej

Prezydent Koszalina ogłasza konkurs plastyczny na wykonanie projektu kartki świątecznej na święta Bożego Narodzenia przez dzieci i młodzież z niepełnosprawnością.

Celem konkursu jest wykonanie przez młodych, niepełnosprawnych artystów będących mieszkańcami Koszalina projektu kartki okolicznościowej, która odda atmosferę, ducha i tradycję Świąt Bożego Narodzenia oraz piękno Miasta Koszalina.
Zwycięska kartka będzie oficjalną kartką Prezydenta Miasta, która zostanie rozesłana do przedstawicieli miast partnerskich, administracji rządowej, jednostek samorządowych, a także przedstawicieli organizacji pozarządowych i mediów

Warunki uczestnictwa:

  • (konkurs jest skierowany do osób niepełnosprawnych do 25 roku życia, posiadających orzeczenie o niepełnosprawności / stopniu niepełnosprawności i/lub orzeczenie ZUS.)
  • do pracy konkursowej należy dołączyć wypełniony formularz zgłoszeniowy stanowiący Załącznik do niemniejszego Regulaminu wraz z podpisanymi zawartymi w ww. formularzu oświadczeniami dotyczącymi orzeczenia o niepełnosprawności, przeniesienia praw autorskich oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych (brak wymaganych oświadczeń i zgód będzie skutkował niezakwalifikowaniem pracy do konkursu).
  • technika prac jest dowolna np.: rysunek, malarstwo, grafika, itp.
  • format prac: płaski – A4
  • w pracy mają wystąpić łącznie dwa motywy związane ze Świętami Bożego Narodzenia i Miastem Koszalin (prace niezwiązane z tematyką konkursu zostaną odrzucone)
  • jedna osoba niepełnosprawna może zgłosić do konkursu tylko jedną pracę.
  • każda praca na odwrocie powinna zostać opatrzona informacjami:- imię, nazwisko i wiek autora, – adres zamieszkania i numer telefonu kontaktowego, – adres szkoły/placówki/organizacji pozarządowej do której uczęszcza autor,

 

Zgłoszenie do konkursu:Prace należy dostarczyć w wersji papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Kartka Bożonarodzeniowa 2019” do Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koszalinie lub wysłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin z dopiskiem „Kartka Bożonarodzeniowa 2019”.Projekt należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 listopada 2019 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego). Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w terminie do dnia 15 listopada 2019 roku

 

Więcej informacji: https://bip.koszalin.pl/?p=document&action=show&id=98046&bar_id=25770

 

Załączniki:

 

Fot. UM Koszalin

KLIKNIJ
Geodeta Koszalin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *