Kolejne marki stawiają na Emkę

20 maja oficjalne otwarcie Galerii Emka po metamorfozie. Prace modernizacyjne nabrały tempa i centrum handlowe z dnia na dzień zmienia się nie do poznania. Duży ruch widać także w obszarze komercjalizacji – chętnych najemców nie brakuje.

 

 

W tym miesiącu do portfolio Galerii dołączyły Top Secret oraz Giacomo Conti. Sklepy w Emce będą jednymi z największych salonów tych marek i dostępny będzie w nich pełen asortyment. Przedłużono również umowę najmu z właścicielem salonu Vertus.

Top Secret to jedna z najlepiej rozpoznawalnych rodzimych marek, oferująca ubrania oraz dodatki dla kobiet i mężczyzn. Kolekcje podzielone są na dwie linie – bardziej formalną City i swobodną Casual, dlatego w Top Secret można ubrać się na każdą okazję.

Od wielu lat na polskim rynku z powodzeniem działa również Giacomo Conti.  To dynamicznie rozwijająca się marka odzieży męskiej, która doskonale trafia w gusta Polaków. Swój sukces zawdzięcza kultywowaniu tradycji polskiego krawiectwa, czyli dbałości o każdy szczegół, a także sięganiu do tradycji włoskiej, słynącej z lekkości designu. W Giacomo Conti ubierają się zarówno miłośnicy klasycznej elegancji, jak i odważniejszych, nowoczesnych trendów.

Vertus w Emce cieszył się popularnością jeszcze przed rozpoczęciem metamorfozy. Nic dziwnego, gdyż ubrania tej marki charakteryzuje wysoka jakość tkanin, solidne wykonanie i atrakcyjne wzornictwo, a kolekcje projektowane są zgodne z najnowszymi trendami. To propozycje dla pań i panów, nastolatków i starszych dzieci – każdy znajdzie w Vertusie coś dla siebie.
Do tej pory do grona najemców Galerii dołączyły m.in.: sklepy odzieżowe Carry i H&M, salony obuwnicze CCC oraz Deichmann, sklepy Pepco i Smyk, salony sportowe Martes Sport i 4F, kawiarnia Cafe Mondo oraz restauracje Berlin Döner Kebap, Bistro Express i Kuchnia Shanghai.

Przedłużono również umowy z innymi markami, które tak jak Vertus, już wcześniej znajdowały się w Emce, m.in.: Sano, Grey Wolf, Genetic, Zoolandia, Toy Planet, Tchibo, RTV Euro AGD, Big Star, Monnari, Vistula, Quiosque, YES, Vision Express, Sephora, Rossmann, Ziaja, Empik, PLAY, Orange, T-Mobile, Inmedio, Bank Millennium, Biuro Podróży Rainbow, Czas na Herbatę oraz restauracja Viva Italia.

 

Za komercjalizację Galerii Emka odpowiada BSC Real Estate Advisors (kontakt: Małgorzata Zielińska tel. 600 960 573, Agata Stańkowska tel. 600 960 436).

KLIKNIJ
Geodeta Koszalin

Komentarze: 2 na temat “Kolejne marki stawiają na Emkę

  • 14/04/2017 o godz. 12:38
    Permalink

    Vertus cieszył się popularnością? napewno hehe. Likwidacja kolekcji wisiała tam 3 lata

    Odpowiedz
  • 14/04/2017 o godz. 13:50
    Permalink

    Tak vertus,faktycznie …sklep pana disco polowca

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *