Komunikat dot. ograniczenia funkcjonowania Urzędu Gminy i Miasta Sianów

Od dnia 17 grudnia 2020 r. bezpośrednia obsługa interesantów ponownie zostaje rozszerzona na wszystkie sprawy realizowane przez Urząd. Obsługa interesantów będzie odbywała się w holu budynku głównego Urzędu (wejście od ul. Armii Polskiej) przy zamontowanej przesłonie. Prosimy aby w holu przebywały maksymalnie dwie osoby (po jednej na stanowisko obsługi), a pozostałe osoby prosimy o oczekiwanie na swoją kolej na zewnątrz budynku.

 

 

Zdajemy sobie sprawę z warunków pogodowych panujących na zewnątrz lecz przy każdym stanowisku obsługi może przebywać tylko jedna osoba. Ma to na celu zapewnienie możliwie najwyższego bezpieczeństwa interesantów oraz pracowników Urzędu. Przypominamy o obowiązku zakrywania ust i nosa podczas przebywania w budynku Urzędu oraz o dezynfekcję dłoni po wejściu do środka

ZASADY OBSŁUGI INTERESANTÓW W URZĘDZIE GMINY I MIASTA W SIANOWIE

1) przyjmowanie interesantów przez pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie odbywa się na bieżąco na parterze (w holu) budynku przy ul. Armii Polskiej 30, na dwóch stanowiskach obsługi,

2) w holu Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie mogą znajdować się wyłącznie dwie osoby, do których nie wlicza się pracowników Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, po jednej na stanowisko obsługi, za wyjątkiem:

a) dziecka do ukończenia 13. roku życia,

b) osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osoby, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie,

c) osoby o ograniczonej możliwości prowadzenia własnych spraw w Urzędzie,

d) osoby wymagającej pomocy tłumacza,

e) innej osoby, w przypadkach wynikających z odrębnych przepisów,

3) pracownika Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie należy przywołać dzwonkiem znajdującym się w holu,

4) w celu składania pism bez konieczności osobistego kontaktu z pracownikami Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie umieszcza się skrzynkę oddawczą na dokumenty na parterze w holu budynku głównego A Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie,

5) do skrzynki oddawczej proszę nie wrzucać wniosków CEIDG-1 dot. ewidencji działalności gospodarczej bez wcześniejszej konsultacji telefonicznej,

6) złożone dokumenty podlegają 24-godzinnej kwarantannie liczonej od zamknięcia Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie, zanim zostaną zarejestrowane i przekazane do realizacji,

7) można dokonywać osobistych bezgotówkowych płatności kartą płatniczą poprzez terminal płatniczy zlokalizowany na parterze Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie w wejściu bocznym do budynku B (referat podatków),

8) podczas składania oświadczenia o wstąpieniu w związek małżeński w Urzędzie Stanu Cywilnego mogą być obecni jedynie nupturienci oraz świadkowie, a w przypadku jubileuszy jedynie jubilaci,

9) zaleca się kontakt telefoniczny i za pośrednictwem poczty elektronicznej z merytorycznym pracownikiem Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie celem uzyskania informacji na temat realizowanych spraw,

10) zaleca się składanie wniosków za pośrednictwem środków komunikacji na odległość poprzez korzystanie z elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy i Miasta
w Sianowie pod adresem www.bip.sianow.pl w zakładce „Urząd Gminy i Miasta – Jak załatwić sprawę w Urzędzie – katalog usług, formularze wniosków”, a także korzystając
z platform rządowych: www.gov.pl, e-puap, emp@tia oraz CEIDG,

11) wszyscy interesanci Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie oraz pracownicy bezpośrednio ich obsługujący zobowiązani są do zakrywania ust i nosa,

12) odkrycie ust i nosa jest możliwe w przypadku konieczności identyfikacji lub weryfikacji tożsamości danej osoby.

 

 

Źródło.: Gmina Sianów

KLIKNIJ
Geodeta Koszalin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *