Kontrola umów na odpady komunalne. Kto powinien dostarczyć kopię umowy?

UWAGA PRZEDSIĘBIORCY, WŁAŚCICIELE NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH

 

 

 

Urząd Miejski informuje o przystąpieniu do kontroli umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych.

Właściciele nieruchomości niezamieszkałych prosi się o dostarczenie kopii umów wraz z dowodami wpłat za odbiór odpadów komunalnych z ostatnich 12 miesięcy na adres Urząd Miejski, Rynek Staromiejski 6-7, Koszalin.

 

 

Gmina obowiązana jest prowadzić ewidencję umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych w celu kontroli wykonywania obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów.

Przedsiębiorcy, którzy nie zawarli umowy na odbiór odpadów powstałych w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej lub posiadają umowę jedynie na odpady zmieszane zobowiązani są niezwłocznie zawrzeć umowę zgodnie z obowiązującymi przepisami i kopię zawartej umowy przesłać lub dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Koszalinie.

Postanowienia umowy muszą zapewnić odbiór wszystkich frakcji odpadów komunalnych (papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, bioodpady oraz pozostałe po segregacji odpady zmieszane).

KLIKNIJ
Geodeta Koszalin

mm

Sandra Dowhun

Jestem absolwentką studiów licencjackich na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna. Ukończyłam również studia magisterskie na kierunku Europeistyki. Interesuję się fotografią i montażem filmów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *