Wypadek na Władysława IV w Koszalinie. Potrącona 21-latka nie żyje! [FOTO]

Do naszej redakcji dotarła tragiczna informacja odnośnie wypadku, do którego doszło 21 kwietnia na przejściu dla pieszych przy Władysława IV w okolicach stacji MZK. 

 

Do potrącenia doszło przed godziną ósmą rano na przejściu dla pieszych przy skrzyżowaniu ul. Władysława IV z Wąwozową. Z informacji jakie przekazała nam policja wynika, że przed przejściem zatrzymał się kierowca volvo by przepuścić pieszą. Niestety kierowca forda nie zatrzymał się i potrącił przechodzącą przez przejście młodą kobietę.

Siła uderzenia była tak duża, że piesza doznała poważnych obrażeń ciała. W stanie krytycznym została przewieziona do koszalińskiego szpitala. O jej życie walczyli lekarze. W niedzielę rano 21-latka zmarła. Taką informację otrzymaliśmy od naszych Czytelników. Policja jeszcze nie potwierdza informacji.

Prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie tego wypadku.

 

 

Geodeta Koszalin
KLIKNIJ

Komentarze: 32 na temat “Wypadek na Władysława IV w Koszalinie. Potrącona 21-latka nie żyje! [FOTO]

  • 30/04/2017 o godz. 15:38
    Permalink

    Zginęła moja rówieśniczka. Ten człowiek który ją potrącił, a dokładniej zabił nie powinien mieć w ogóle prawa jazdy. Kto takiemu piratowi drogowemu dał pozwolenie na prowadzenie czegoś innego niż rower.

    Odpowiedz
    • 02/05/2017 o godz. 17:42
      Permalink

      w zakładzie pracy sprawcy jest zbiórka pieniędzy na adwokata dla niego, żeby go wybronić

      Odpowiedz
      • 03/07/2017 o godz. 14:35
        Permalink

        Ten człowiek powinien dostać adwokata który go wsadzi za kratki i odbierze mu prawo jazdy na całe życie

        Odpowiedz
  • 30/04/2017 o godz. 22:47
    Permalink

    Tak się dzieje, gdy na trzy pasmowej drodze najdzie jakiegoś tępego kierowce ochota na zabawę w przepuszczanie. Nie dociera do niego, że pozostali kierowcy na sąsiednich pasach nie są w stanie czytać w myślach, że ten za chwile mimo pierwszeństwa się nagle zatrzyma… i stąd potem takie sytuacje. Co najgorsze, idiota który bawił się w przepuszczanie w świetle prawa będzie niewinny, a konsekwencje ponosić będzie kierowca jadący obok – często nie mający nawet szans na zauważanie pieszego czy reakcję. Prośba do wszystkich kierowców: włączcie myślenie i nie zatrzymujecie się nagle na 2 czy 3 pasowych drogach! Czasami chcąc zrobić dobry gest przyczynicie się do wielkich dramatów wielu innych ludzi ;-(

    Odpowiedz
    • 01/05/2017 o godz. 04:50
      Permalink

      Widac że ktos tu jest nieco ograniczony umysłowo i przynajmniej kierowcą zostać nie powinien dopoko nie zmieni toku myślenia! Obojetnie czy na jedno-, dwu- czy trzypasmowej jezdni jeden z pojazdów zatrzymuje sie przed przejsciem dla pieszych by ustąpić pierwszeństwa przechodnim inni kierowcy są zobowiązani zrobic to samo. Kierowca nie zatrzuje sie „w tajemnicy” przed innymi uczestnikami ruchu drogowego a przy kazdym hamowaniu włącza mu sie swiatło stopu, tak? Jesli jest gamon za kierownicą ktory nie zwraca na to co na trasie sie dzieje to niestety dochodzi do takich wypadków…

      Odpowiedz
    • 01/05/2017 o godz. 06:22
      Permalink

      Ty jesteś idiota skończony! Widzisz pasy lub znak i już zwalniasz! Takie tepe cymbalki jak ty zabijają ludzi! Pomyśl zanim coś napiszesz. Przez debila nie żyje czyjaś córka, narzeczona, przyjaciółka… a ty cymbalku piszesz o zabawie w przypuszczenie! No debil!!!

      Odpowiedz
    • 01/05/2017 o godz. 09:11
      Permalink

      Takie tragedie są dziełem kierowców pokroju Mikołaja – inteligencja na poziomie IQ prezentowanym przez miskę manioku, do których nie docierają dwie proste treści zawarte w PoRD. Pierwsza: zbliżając się do przejścia dla pieszych należy zmniejszyć prędkość. Druga: zabrania się wyprzedzania i omijania na przejściu dla pieszych i bezpośredni przed nim.

      Za tę tragedię możesz śmiało brać odpowiedzialność na równi z kierowcą forda, Mikołaju.

      Może tak byłoby dobrze, aby Redakcja Koszalininfo skorzystała jednak ze swoich uprawnień (i obowiązków) składając do prokuratury doniesienie na autora komentowanego wpisu. Takie „prośby” są ścigane z urzędu na podstawie Art. 18. § 2 kk.

      Odpowiedz
    • 01/05/2017 o godz. 11:06
      Permalink

      Kierowca jadący na drugim pasie powinien się domyśleć, że skoro na pierwszym pasie samochód stoi przed przejściem dla pieszych, to nie dlatego,że ma za dużo czasu, ale że przepuszcza pieszego. Z jakiego innego powodu można zatrzymać się przed pasami? Jest to zdecydowanie wina kierowcy, który zabił.

      Odpowiedz
    • 01/05/2017 o godz. 13:07
      Permalink

      Jesteś d…l do potęgi, nie potrafisz jeździć i przewidywać to i rower w twoich rękach to broń. Jak można być takim bezmózgiem i wypisywać takie brednie. Po co, żeby zaistnieć w sieci? Co za prymityw.

      Odpowiedz
    • 15/05/2017 o godz. 10:54
      Permalink

      Jadąc do 50 km a taka obowiązuje i powinien mieć taką prędkość nikogo nie zabije.

      Odpowiedz
      • 15/05/2017 o godz. 16:59
        Permalink

        A co – jesteś biegłym w tym zakresie? Ten wypadek nie był wynikiem szaleńczej jazdy jakiegoś beztroskiego młodzieńca. Nie sugeruj, że jechał z niedozwoloną prędkością, bo to wierutne kłamstwo.

        Odpowiedz
        • 03/07/2017 o godz. 14:38
          Permalink

          Widzę że obrońca jakiś się znalazł Młodzieńca nie ale dorosłego mężczyzny który nie potrafi prowadzić auta jak można nie zatrzymać się na ulicy 3 pasmowej gdzie 2 auta już stoją.

          Odpowiedz
    • 15/05/2017 o godz. 15:14
      Permalink

      Idioto, a nie rozumiesz, że pieszego chcącego wejść na pasy trzeba przepuścić. Tak rozumując „pierwszeństwo” , nigdy nie przeszedłbyś przez ulicę w centrum dużego miasta. Na zachodzie pieszy mam pierwszeństwo i tam jakoś kierowcy nie narzekają. Za kółkiem trzeba myśleć i jak ktoś zwalnia przed znakiem przejścia dla pieszych to powinno dać do myślenia. Ciekawe co zrobisz jak tramwaj się zatrzyma. Też pojedziesz, wyminiesz, potrącając ludzi?

      Odpowiedz
      • 16/05/2017 o godz. 18:57
        Permalink

        Oj, jaka kultura rozmowy! Brak słów. Widzę, że inteligencja na niskim poziomie, to może chociaż wiedzę należałoby zgłębić. Proponuję od definicji „wypadku komunikacyjnego”. Powoływanie się na życie „na zachodzie” iście wymowne, choć tak naprawdę bez żadnego znaczenia dla opisywanej sytuacji.

        Odpowiedz
  • 01/05/2017 o godz. 08:31
    Permalink

    Mikołaj zastanów się co piszesz albo przeczytaj kodeks drogowy. Mam nadzieję, że ty nie masz prawka.

    Odpowiedz
  • 01/05/2017 o godz. 09:06
    Permalink

    Pasy to część jezdni, a nie chodnika.

    Odpowiedz
  • 01/05/2017 o godz. 09:21
    Permalink

    W pełni popieram Cie Milusia. Zbizajac sie do przejścia z pieszymi, każdy kierowca jest zobowiązany do zachowania szczególnej ostrożności. Tłumaczenie takie jak Twoje Mikołaju jest głupie i swiadczy o twojej nie dojrzałości, dziecinnosci i braku logicznego myślenia. Proponuje psychotesty dla kazdego kierowcy. A Tobie Mikołaju za taki komentarz powinni zabrac Ci uprawnienia. Masz maly mózg .

    Odpowiedz
  • 01/05/2017 o godz. 11:13
    Permalink

    Za granicą np w niemczech jeżeli pieszy dochodzi do przejścia należy się bezwzględnie zatrzymać. Nie wiem czemu u nas tak nie jest

    Odpowiedz
  • 01/05/2017 o godz. 19:48
    Permalink

    Aż się wierzyć nie chce że tacy ludzie mają prawo jazdy … królowie szos czy przestępcy tacy sami jaki piani kierowcy. W końcu co za różnica czy za kierownicą siedzi gość po kilku piwach, prochach czy po prostu niebezpieczny idiota bez wyobraźni. To jest problem bezkarności za niebezpieczne zachowania na drodze ale też braku elementarnej kultury. Jeśli tłumaczenie nie pomaga trzeba aby bardzo gamonia bolało. To jest też skutek ciągle niskiego profesjonalizmu policji która chętnie kara emertów ale często unika konfliktowych sytuacji z, co tu gadać, przestępcami. Na osiedlu UE jest ograniczenie do 40. Ale codziennie widzę pędzących co najmniej 80. To samo dotyczy drogi do Jamna. Niektórym ciągle się wydaje że po pustych bezdrożach jeżdżą i mają pretensje do pieszych że w ogóle są.
    Nie rozumiem dlaczego wycofano się z obowiązku zatrzymywania się przed pasami gdy pieszy oczekuje na przejściu?

    Odpowiedz
  • 02/05/2017 o godz. 11:28
    Permalink

    w zakładzie pracy sprawcy wypadku jest zbiórka na adwokata, żeby go wybronić

    Odpowiedz
    • 02/05/2017 o godz. 21:44
      Permalink

      Adwokat ma go wybronić przed czym człowieku? Co ty wypisujesz a gdzie współczucie dla mamy Pauli. Przecież ten kierowca zostanie osądzony i otrzyma wyrok a potem będzie żył z tym do końca życia. Zastanów się co zrobić by te miejsce zlikwidować niestrzeżone zlikwidować albo ustawić sygnalizację świetlną- chcesz się założyć że tam za chwilę będzie następny wypadek i to ty możesz go spowodować. Gdzie w Koszalinie na skrzyżowaniu na obwodnicy jest takie drugie przejście dla pieszych przez 6 pasów jezdni??? Naprawdę to teraz jest dla Ciebie takie ważne – adwokat tego kierowcy?

      Odpowiedz
      • 03/05/2017 o godz. 18:00
        Permalink

        Święta racja, więcej zdrowego rozsądku i współczucia dla tragedii ludzkiej …

        Odpowiedz
    • 03/05/2017 o godz. 17:57
      Permalink

      Uważaj, żebyś ty za takie wpisy sam nie musiał szukać sobie adwokata. Jeśli wiesz coś konkretnego w tej sprawie, podpisz się z imienia i nazwiska cwaniaczku. Zastanów się jeszcze proszę nad definicją „wypadku komunikacyjnego”, bo chyba nie rozumiesz istoty tej sprawy, której tragiczny finał dotyczy ogromnej ilości LUDZI (członków obydwu rodzin), których tenże nieszczęśliwy splot wypadków połączył w ogromnym bólu, żalu, smutku. Z całego serca jednak życzę ci, obyś nigdy nie był żadną ze stron w tak tragicznym doświadczeniu jakim jest wypadek komunikacyjny. Pomyśl, zastanów się i nie oceniaj…

      Odpowiedz
      • 03/05/2017 o godz. 18:10
        Permalink

        Komentuję swoją odpowiedź dla jasności – skierowana ona jest do komentującego o podpisie „czytelnik”, który insynuuje informacje na temat sprawcy wypadku.

        Odpowiedz
      • 03/07/2017 o godz. 14:45
        Permalink

        Nie wydaje mi się że dla obydwu rodzin jest to tragedia skoro my jej już nie mamy a on nadal chodzi wolny. Mam nadzieję że istnieje sprawiedliwość i za to odpowiedzialny pójdzie siedzieć i każdego dnia do końca swoich dni będzie żył z tą świadomością że ja zabił. Do Mielna z Koszalina nie jedzie się 15 minut.

        Odpowiedz
        • 05/07/2017 o godz. 09:40
          Permalink

          Nie oceniaj kogoś a tym bardziej nie odwołuj się do czyjejś świadomości. Więcej refleksji, mniej zawiści, zwłaszcza, że okoliczności wypadku są tak tragiczne, Czym się kierujesz? Swoim samopoczuciem? Nie widzę w Twojej wypowiedzi smutku, lecz zawiść, którą ma niszczącą moc.

          Odpowiedz
          • 18/07/2017 o godz. 22:39
            Permalink

            Jak mam nie oceniać kogoś kto zabił drugiego człowieka. Zabił ją na pasach nie w niedozwolonym miejscu. Zadał nam wiele bólu,cierpienia zabrał nasz promyczek szczęścia i radości. Zniszczył życie psychikę a polskie prawo na to przyzwala.

  • 05/07/2017 o godz. 09:58
    Permalink

    A czy wiemy, na jakim etapie jest sprawa? Przecież to ogromna tragedia, nie żyje piękna, mądra, młoda kobieta, a sprawca wypadku chodzi na wolności?

    Odpowiedz
    • 19/07/2017 o godz. 14:43
      Permalink

      Sprawca wypadku nie zabił, lecz spowodował nieumyślnie wypadek ze skutkiem śmiertelnym – i proszę to zrozumieć – jest to wielka różnica. Zabija morderca, ktoś kto umyślnie i z premedytacją pozbawia kogoś życia. Oskarżenia tego typu są nie do przyjęcia, są wręcz niedorzeczne i projektują atmosferę agresji i nienawiści. Sprawca wypadku nie uchyla się od odpowiedzialności i zostanie osądzony w procesie karnym. Jako bliska osoba sprawcy wypadku apeluję o warzenie słów, zwłaszcza tych kategoryzujących cały ten tragiczny wypadek jako zaplanowane przestępstwo, którego celem było odebranie lub zniszczenie komuś życia. Ogromne współczucia dla rodziny i bliskich dziewczyny, utrata życia tak młodej i wspaniałej osoby jest nieodżałowana.To się po prostu nie powinno zdarzyć…

      Odpowiedz
  • 04/10/2017 o godz. 11:32
    Permalink

    niezatrzymanie się na dwupasmowej jezdni, w sytuacji, jak inny samochód zatrzymuje się, jest nieumyślnym spowodowaniem wypadku???? to cechuje tylko ludzi bez wyobraźni, bo przecież pasy są od tego, aby przechodzili nimi piesi, a – jak wiadomo- pieszy na pasach ma pierwszeństwo. Nie wiem, co w tym jest nieumyślnego…..oczywiście, sprawa jest do rozstrzygnięcia przez sąd, ale na szczęście sprawca nie jest anonimowy i w kręgach społecznych z regionu u pracy i miejsca zamieszkania, ogląd na sytuację jest jasny.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *